پارتیشن اداری و دفتر کار
نوشته شده توسط : eni

برای دستیابی به بالا ترین کارایی از تقسیم بندی و یا در اصطلاح پارتیشن اداریاستفاده شده باید به یکسری نکات ویژه و خاص توجه نمود. برهمین اساس باید بررسی و مطالعه دقیق بر روی بخش های مختلف سازمانی انجام داد تا ایده های مناسبی را برای پارتیشن اداری بتوان ارائه داد.

در اولین گام بررسی نیاز به لیستی از قسمت ها و دپارتمانهایی که شرکت نیازدارد، بوده که بتوان اولویت بندی را مشخص نمود.

در گام بعدی به بررسی مبلمان قابل استفاده بپردازید تا بتوانید از میزان قابل توجهی از هزینه ها بکاهید چرا که خریداری و تعویض مبلمان اداری هزینه بسیاری به همراه دارد و می توان بار بزرگی برروی مشکلات معماری و ارتباطی فضای کاری دارد.

پارتیشن اداری و دفتر کار

بعضی شرکت ها اناجم مراحل نیاز سنجی به بررسی و تغییر دکوراسیون اداری می پردازند و این نوع عملکرد نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه مشکلات جدید تری را به همراه دارد.

 پارتیشن اداری و دفتر کار

در بازار پارتیشن ادرای با طرح های مختلفی وجود دارد که می توان به نوع پارتیشن دوجداره ام دی اف،پارتینش اداری دوجدار آکوستیک، پارتیشن شیشه ای و یا پارتیشن اداری مدرن اشاره نمود که با توجه به فضا و میزان هزینه ای که برای این مورد در نظر گرفته اید می توانید نوع و مدل خود را انتخاب نمایید.

در میان این تنوع پارتیشن ادرای نوع دوجداره ام دی اف متدوال تر می باشد که البته با توجه هب نیاز کاربر این مدل به انواع مختلف دیگری تقسیم بندی می شود که البته ترکیب ام دی اف و شیشه برای زیبایی دکوراسیون ادرای انتخاب خوبی می باشد.

اولین گروه از پارتیشن دو جداره،  پارتیشن دو جداره ام دی اف میباشد که این نوع پارتیشن به عنوان پارتیشن دفتر کاردر نظر گفته می شود که همانگونه که که ذکر شد از دو قسمت پانل و قاب شیشه تشکیل شده است که میزان متر مربعی که پانل و یا شیشه تشکیل می دهد  تاثیری روی قیمت پارتیشن ندارد. در این نوع پارتیشن از ام دی اف ۱۶ میلیمتری با روکش ملامینه استفاده می شود و در قسمتهای شیشه نیز از شیشه های ۴ و ۶ میلیمتری با توان سمبلاست استفاده میگردد  که همین فرمت پارتیشن با تغییراتی در متریال اعم از استفاده از فوم سایلنت و پانلهای آکوستیک و شیشه های دو جداره آکوستیک با گاز میانی آرگون پارتیشن دو جداره آکوستیک فیگارو میباشد که این پارتیشن درجه آکوستیکی صدای بسیار بالا دارد

 




:: برچسب‌ها: پارتیشن های اداری شیشه ای, پارتیشن های جدید اداری, پارتیشن های دو جداره اداری, پارتیشن های مدرن اداری, پارتیشن های چوبی اداری, پارتیشن و مبلمان اداری, پارتیشن اداری+قیمت, پارتیشن بندی اداری, انواع پارتیشن بندی اداری, انواع پارتیشن های اداری, تولید پارتیشن اداری, جدیدترین پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری آلومینیم, خریدار پارتیشن اداری, خریداینترنتی پارتیشن اداری, دکوراسیون و پارتیشن اداری, رنگ پارتیشن اداری, پارتیشن ومبلمان اداری, پروفیل پارتیشن اداری, ژورنال پارتیشن اداری, زیباترین پارتیشن اداری, ساخت پارتیشن اداری, شرکت های پارتیشن بندی اداری, شرکت پارتیشن اداری, طراحی پارتیشن اداری, طرح پارتیشن اداری, طرحهای پارتیشن اداری, عکس پارتیشن اداری, عکسهای پارتیشن اداری, فروش پارتيشن اداري, فروش پارتیشن اداری, فروش پارتیشن اداری دست دوم, فریم پارتیشن اداری, قيمت پارتيشن هاي اداري, قیمت پارتیشن اداری اصفهان, قیمت پارتیشن اداری ام دی اف, قیمت پارتیشن اداری دست دوم, قیمت پارتیشن اداری دو جداره, قیمت پارتیشن بندی اداری, ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: